Sjekk ut ved hjelp av din konto
Sjekk ut som en ny kunde
Å oprette en konto har mange fordeler:
Vi garanterer at alle opplysninger som blir oppgitt i forbindelse med kjøp og kortbetaling vil bli behandlet konfidensielt. Kjøpsbeløpet vil kun bli reservert på konto inntil varen er sendt fra vårt lager. Du kan være helt trygg på at opplysninger ikke blir misbrukt.
Vi bruker Klarna som betalingsløsning for online betaling. Klarna er en av de største tilbyderen i Norden for betalingsløsning på nett og tilbyr alt fra Visa/mastercard til å bruke Klarna konto. Vi anbefaler vårt online betalingssystem for raskere behandling og levering, men vi tilbyr også forhåndsbetaling direkte gjennom Tilboligen ved ønske.
I følge kjøpsloven har du som kunde 14 dagers angrerett. Det vil si at du kan returnere produktene du har kjøpt innen 14 dager - uten videre spørsmål. Produktene skal da leveres i original forpakning og frakt vil bli belastet deg som kunde. Kjøpsloven gir deg som kunde rett til å reklamere på bestilte varer innen to år etter at du mottok dem, dersom det er feil eller mangler på produktene. Det vil si at du kan returnere produktene og få pengene tilbake. Vi vil da be om en forklaring på hva eventuelle feil eller mangler består i.
Vi forbeholder oss retten til to ukers behandlingstid av retur- og reklamasjonssaker. Vedlagt din bestilling, vil du få tilsendt et returskjema for eventuelle retur av varer. Reklamasjon og retursaker sendes skriftlig til [email protected] eller til vår adresse Topp Netthandel AS co/tilboligen.no - Skippergata 12, 3921 Porsgrunn.
Etter du har gjennomført en bestilling hos oss vil du få tilsendt en kvittering på din e-postadresse. Ta vare på kvitteringer for eventuelle retur- og reklamasjonssaker. Vi reserverer kun kjøpsbeløpet inntil varene som er bestilt er sendt fra vårt lager.
Vi tar forbehold om trykkfeil og at bildene kan fravike noe fra det faktiske produktet. Vi bruker cookies (informasjonskapsler) på vårt nettsted som kun brukes til markedsføring.
Vi pakker og sender ordren din så raskt som mulig. Lagervarer vil normalt pakkes i løpet av 1-2 virkedager eller etter spesifikk pakketid oppgitt på produktet. Det tas forbehold mot at uforutsette forhold kan påvirke pakketiden. Våre transportører (Posten, Postnord og Schenker) vil sende en sms eller mail med informasjon om når du kan hente pakken din på nærmeste post i butikk, eller avtale utlevering på dør. Transporttid blir oppgitt ved kjøp i henhold til transportørens estimerte utleveringstid. Bestillingsvarer har veiledene individuelle leveringstider.
Ved bestilling av både lagervarer og varer som er angitt som en bestillingsvare, forbeholder tilboligen.no seg rett til enten å sende deler av ordren, eller sende alt samlet når bestillingsvarene er kommet på lager. Det tas forbehold om trykkfeil, lagerstyringsfeil og prisendringer.
I følge kjøpsloven har du som kunde 14 dagers angrerett. Det vil si at du kan returnere produktene du har kjøpt innen 14 dager - uten videre spørsmål. Produktene skal da leveres i original forpakning og frakt vil bli belastet deg som kunde. Kjøpsloven gir deg som kunde rett til å reklamere på bestilte varer innen to år etter at du mottok dem, dersom det er feil eller mangler på produktene. Det vil si at du kan returnere produktene og få pengene tilbake. Vi vil da be om en forklaring på hva eventuelle feil eller mangler består i.
Vi forbeholder oss retten til to ukers behandlingstid av retur- og reklamasjonssaker. Vedlagt din bestilling, vil du få tilsendt et returskjema for eventuelle retur av varer. Reklamasjon og retursaker sendes skriftlig til [email protected] eller ta kontakt med oss på telefon 93 44 28 90.
Etter du har gjennomført en bestilling hos oss vil du få tilsendt en kvittering på din e-postadresse. Ta vare på kvitteringer for eventuelle retur- og reklamasjonssaker. Vi dekker kun reklamasjon på produkter kjøpt hos oss.
Tilboligen.no må kontaktes på telefon eller mail for å avtale videre hvordan en reklamasjonssak skal håndteres. Som regel fikser vi det mest med å få tilsendt et enkelt bilde av skade eller manglen. God raklamsjonshåndtering er en viktig sak for oss!
Angående 12års garanti på profilene til Juliana og Halls så følger vi rettningslinjene til leverandøren. Klikk her:Juliana 12 års garantiVi garanterer at alle opplysninger som blir oppgitt i forbindelse med kjøp og kortbetaling vil bli behandlet konfidensielt. Kjøpsbeløpet vil kun bli reservert på konto inntil varen er sendt fra vårt lager. Du kan være helt trygg på at opplysninger ikke blir misbrukt.
Vi bruker Klarna som betalingsløsning for online betaling. Klarna er en av de største tilbyderen i Norden for betalingsløsning på nett og tilbyr alt fra Visa/mastercard til å bruke Klarna konto. Vi anbefaler vårt online betalingssystem for raskere behandling og levering, men vi tilbyr også forhåndsbetaling direkte gjennom Tilboligen ved ønske.
Returadresse
Skien Havneterminal
c/o tilboligen.no
Havenevegen 70
3739 Skien
I følge kjøpsloven har du som kunde 14 dagers angrerett. Det vil si at du kan returnere produktene du har kjøpt innen 14 dager - uten videre spørsmål. Produktene skal da leveres i original forpakning og frakt vil bli belastet deg som kunde. Kjøpsloven gir deg som kunde rett til å reklamere på bestilte varer innen to år etter at du mottok dem, dersom det er feil eller mangler på produktene. Det vil si at du kan returnere produktene og få pengene tilbake. Vi vil da be om en forklaring på hva eventuelle feil eller mangler består i.
Vi forbeholder oss retten til to ukers behandlingstid av retur- og reklamasjonssaker. Vedlagt din bestilling, vil du få tilsendt et returskjema for eventuelle retur av varer. Reklamasjon og retursaker sendes skriftlig til [email protected] eller til vår adresse Topp Netthandel AS co/tilboligen.no - Skippergata 12, 3921 Porsgrunn.
Etter du har gjennomført en bestilling hos oss vil du få tilsendt en kvittering på din e-postadresse. Ta vare på kvitteringer for eventuelle retur- og reklamasjonssaker. Vi reserverer kun kjøpsbeløpet inntil varene som er bestilt er sendt fra vårt lager.
Vi tar forbehold om trykkfeil og at bildene kan fravike noe fra det faktiske produktet. Vi bruker cookies (informasjonskapsler) på vårt nettsted som kun brukes til markedsføring.
Vi pakker og sender ordren din så raskt som mulig. Lagervarer vil normalt pakkes i løpet av 1-2 virkedager eller etter spesifikk pakketid oppgitt på produktet. Det tas forbehold mot at uforutsette forhold kan påvirke pakketiden. Våre transportører (Bring) vil sende en sms eller mail med informasjon om når du kan hente pakken din på nærmeste post i butikk, eller avtale utlevering på dør. Transporttid blir oppgitt ved kjøp i henhold til transportørens estimerte utleveringstid. Bestillingsvarer har veiledene individuelle leveringstider.
Ved bestilling av både lagervarer og varer som er angitt som en bestillingsvare, forbeholder tilboligen.no seg rett til enten å sende deler av ordren, eller sende alt samlet når bestillingsvarene er kommet på lager. Det tas forbehold om trykkfeil, lagerstyringsfeil og prisendringer.
I følge kjøpsloven har du som kunde 14 dagers angrerett. Det vil si at du kan returnere produktene du har kjøpt innen 14 dager - uten videre spørsmål. Produktene skal da leveres i original forpakning og frakt vil bli belastet deg som kunde. Kjøpsloven gir deg som kunde rett til å reklamere på bestilte varer innen to år etter at du mottok dem, dersom det er feil eller mangler på produktene. Det vil si at du kan returnere produktene og få pengene tilbake. Vi vil da be om en forklaring på hva eventuelle feil eller mangler består i.
Vi forbeholder oss retten til to ukers behandlingstid av retur- og reklamasjonssaker. Vedlagt din bestilling, vil du få tilsendt et returskjema for eventuelle retur av varer. Reklamasjon og retursaker sendes skriftlig til [email protected] eller ta kontakt med oss på telefon 93 44 28 90.
Etter du har gjennomført en bestilling hos oss vil du få tilsendt en kvittering på din e-postadresse. Ta vare på kvitteringer for eventuelle retur- og reklamasjonssaker. Vi dekker kun reklamasjon på produkter kjøpt hos oss.
Tilboligen.no må kontaktes på telefon eller mail for å avtale videre hvordan en reklamasjonssak skal håndteres. Som regel fikser vi det mest med å få tilsendt et enkelt bilde av skade eller manglen. God raklamsjonshåndtering er en viktig sak for oss!